باز هم گم شدن بین نت های بی انتها…بدون تو اما به یاد تو…گیتار بهانه ای برای کشیدن سیگارو سیگار بهانه ای برای زدن گیتار.من . سیگار . گیتار …سه یار جدا نشدنی.راستی هنوز سیگار رو ترک نکردمفقط در جیب پشتم پنهان شده آهنگ و مطلب...
ما را در سایت آهنگ و مطلب دنبال میکنید
برچسب: من و گیتارم,من و گیتار,من و گیتار و تنهایی,من و گيتار,من و این گیتار عاصی,من عاشق بارون و گیتارم,من عاشق بارون و گیتارم رستاک,من عاشق گیتارو بارونم,من عاشق سیگار و گیتارم,من و شعر و گیتار, نویسنده: بازدید: 235 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 5:06